telephone

När jag var påväg till bilen efter jobbet idag så gick det en tant framför mig med en hund.
Helt plötsligt stannar hunden och lyfter benet och pissar rakt på husväggen och tanten står bara och väntar på att den ska pissa klart.
Hade jag haft en kuk hade jag slängt fram den och pissa kärringen.


hur i helvetet kan man låta hunden pissa på husväggar, postlådor, soptunner och parkbänkar?
skulle jag se att någon kommer och går med en hund och sedan låter hunden stanna och pissa runt min postlåda eller husvägg då skulle jag vrida nacken av människan som har hunden.
Fast att man bor  mitt i stan får man gå till något jävla dike eller skog om det så tar 2 timmar att gå dit, annars gör man av sig med hunden!


Ne nu ska jag fortsätta tvätta och plocka ihop här hemma, sen ska jag sitta i fönstre med bössan och sikta på allt folk som kommer gående med en massa pisshundar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0