highwayman

helgen har varit bra.
i Torsdags var jag i ede och det var okej.
och igår  var jag med pontus, rasmus och staffan sen skjutsade jag de till stöde. och runt halv 3 på natten åkte jag och hämta pontus.
och idag har jag ridit ut med mamma och emma.
sen for vi iväg och åt på pizzan träffade min dramalärare där btw...
efter pizzan åkte vi till olle och inger fick se massa bilder på min tremäning, hon bor i Italien och är bara 4 månader.
OCH JAG HAR BADAT I BOSJÖN IDAG!!!!!!
happ.. hm.. ja vi var ut med häst och vagn förut en stund också.


nu ska jag gå ner och kolla på tv.


Kommentarer
Postat av: Sofie Åsen

Var det inte kallt ???!! :O

2009-05-02 @ 23:18:35
URL: http://martasofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha! jo det var as kallt!

2009-05-03 @ 19:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0